Zuid Afrika en Mozambique oktober 2017

4 oktober 2017 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Het is zover. Na wat spannende momenten van verdwenen paspoorten vanuit de Ambassade in Brussel...... Mark zijn verloren portemonnee met (nu zonder) vakantiegeld en een kapotte spiegelreflex op het vliegveld. Zitten we dan toch in onze geboekte KLM vlucht naar Johannesburg.

We waren vroeg uit de veren gezien de eerste excursie al voor vertrek gepland stond. Een kijkje in de verkeerstoren op Schiphol. Martijn een goede bekende van Mark heeft vol enthousiasme een rondleiding op zijn werkplek verzorgt. Erg leuk om te zien hoe het daar gaat het uitzicht met zonsopkomst over Schiphol en het feit dat deze man met passie zijn werk verricht daar hou ik van.

Na een prima rechtstreekse vlucht met wat turbulentie zijn we toch heel voorspoedig in Johannesburg gearriveerd. Beide tassen waren wel open gemaakt (controle) en slotjes verdwenen...... maar alles zat er nog in en niets extra naar mijn mening 😉

We werden opgehaald met de shuttle vanuit Dove' s nest guest house. Mooi schoon guesthouse vlakbij het vliegveld. Heerlijke douchen na zo'n vlucht en de nieuwe winter geur van rituals getest... ik vind het zeker een aanrader..... heerlijk. Morgen Jozi's highlights bewonderen.....

1. Wil:
    4 oktober 2017
    Leuke foto's en een mooi uitzicht in de toren van Schiphol aerport.
    Goede reis Cathy en Mark
    We volgen jullie met de reis groetjes van ons.
    Veel plezier samen.
  2. Bertie Schuh:
    Hele fijne reis samen!
  3. Cris:
    4 oktober 2017
    Spannend maar have fun.....gr uit dali
  4. Cathy Bosgoed:
    Thx. Allemaal we gaan weer genieten inderdaad. X
  5. Rita:
    4 oktober 2017
    Cathy en Mark we wensen jullie een gezellige en avontuurlijke vakantie,heerlijk genieten in het mooie Zuid-Afrika
    Groetjes x
  6. Irmgard:
    veel plezier
  7. Richard Hosek:
    4 oktober 2017
    Heel veel plezier! Voelt toch weer als een soort van thuiskomen voor je, he!
  8. Robert:
    4 oktober 2017
    Schitterend uitzicht vanuit de toren.
    Mooi dat de reis voorspoedig is gegaan.
    Veel plezier nog.
  9. Desiree:
    5 oktober 2017
    Das balen van de camera.
    Geniet ze en een dikke knuffel van Luuk en Daan. Oja namens de kids moest ik zeggen de groetjes doen aan de beesten daar.Liefs Charles en Desiree
  10. Sjan:
    5 oktober 2017
    hoi ik ga ook mee doen.
    mooie foto's leuk om zo overschiphol te kijken.
    groetjes van ons en veel plezier.
    goede vluchten.