19/4/2015 China Mei 2015 De voorbereidingen.

19 april 2015 - Tilburg, Nederland

Hey wat leuk dat jij ook meeleest. Over 2,5 week is het dan zover. Ik ga weer op reis, en deze keer vergezeld van mijn backpack, lonely planet en reisorganisatie Bosgoed Travels ga ik China een maandje verkennen.

Gezien mijn gangbare communicatiemiddelen als fb, gmail en whats app geblokt zijn in China probeer ik dit keer een blog bij te gaan houden, en reacties op mijn blogs zal ik daar zeer waarderen.
Verder werkt "we chat" wel in China dus soms (tijdverschil) zal ik dus via die app met je kunnen kletsen/appen.

Voor nu ben ik dus druk met voorbereiden. Want ineens komt het vertrek wel heel snel dichtbij. En zoals gewoonlijk moet ik nog 1000 dingen doen voor ik ga. Het kiezen van een Blogapp is er een van. Mijn visum is gelukkig binnen dus met een beetje geluk mag ik het land in ieder geval in.

6 mei vertrek ik en 7 mei probeer ik een eerste Beijing update te posten!

Spannend dat wel maar wat heb ik er zin in.....Veel liefs Cathy

1. Bertie Schuh:
    20 april 2015
    en als ik dit lees over de voorbereidingen dan vind ik, het al lezend, ook spannend. Ik wens je een gigantisch mooie reis, met veel mooie mensen die je gaat ontmoeten en de prachtige na-en cultuur van China. Groetjes aan Chris natuurlijk.
    Aan je voorbereiding zal het niet liggen en met die 1000 dingen .....ik begrijp dat je alles op orde wilt hebben als je gaat! Heel veel succes, veel ontspanning en nog meer genieten!
  2. Twan:
    Een fijne vakantie alvast
  3. Desiree:
    20 april 2015
    Hele mooie reis. Geniet ervan. En dan kom je weer helemaal zen terug. Dikke knuffel van Luuk & Daan en ook van ons natuurlijk.xxxx Groetjes dees en charlie
  4. Cris:
    4 mei 2015
    Happy to see you in china!!