Rainy Pingao

10 mei 2015 - Jinzhong, China

We hebben vandaag een volle dag regen gehad en zoals ik net zie reis ik precies met de regen en onweer mee de komende week....das wel een beetje behoorlijk vervelend. Zeker als ik het verschil in temperaturen zie....maar ja het is wat het is en trein en vliegtuig liggen al vast dus ja 2 dagen opschuiven is niet meer mogelijk. Het beste er dan maar van hopen. Vandaag heerlijk relaxed gedaan Jacques en Cris nadat we natuurlijk wel door de stortregen Pingyao zijn bekijken. Wat een leuk stadje. Om 16.00 lekker gerelaxed in mijn kamer en vanavond om 20.30 naar buiten om de verlichte lampionnen te bekijken mooi hoor. Het was droog en heb heerlijk zitten rondkijken in de straat maar ook op de binnenplaats van het hostel. Lkkr ff chillen en overdenken. Ook vandaag weer iemand ontmoet Tianjiao (en dat is de makkelijke versie van haar naam.) Ze was ook alleen op reis en Chinees. Dat is leuk voor de communicatie haha...maar we hebben ons prima vermaakt vandaag in de regen. Confusion tempel bezocht en oude gouverneur gebouwen in Pingyao. Natuurlijk ook op de stadsmuur gelopen....
Morgen met de trein naar Xian waar dan de regen begint voor 3 dagen....gelukkig is het terracottaleger overdekt haha..... Greetz en tot snel weer.

1. Tante jacquelina:
    10 mei 2015
    Het is zoals het is!!! Gewoon genieten en overdenken.tranen zijn reinigend maar regen ook!!!! Dus geniet er maar gewoon van!!!!
  2. Bertie Schuh:
    Je weet maar nooit hoe de wind waait!
    Dus laat maar waaien morgen en geniet van het nieuwe doel en de mooie mensen. Bedankt voor het delen van je reis!
    Liefs X
  3. Cris:
    11 mei 2015
    Als jij die regen meebrengt naar shangrila..... hmmm....ik heb nog geen busticket......gnignigni
  4. Charissa:
    Wat een verhalen als je na een week eens bij leest. Je bent echt op een groot avontuur. Leuk en soms hilarisch om je te kunnen volgen. Ik blijf het in de gaten houden.
  5. Bas Simons:
    11 mei 2015
    enerverende vakantie tot nu toe, drukke agenda geniet er maar lekker van.