Shigu

25 mei 2015 - Hengyang, China

Vandaag van Lijiang naar Shigu met de bus. Een mooie rit. En in Shigu wat rondgelopen. Daarna naar Ling en Rueben. Zij hebben een hostel in oprichting. Er moet nog veel werk verzet worden maar wat een toplokatie voor de klimmers. Het toilet is net af rn ook de keuken. Nu zijn ze bezig met de douches en de eerste kamers in orde aan het maken. We zijn vanmiddag naar Rueben en Tom gehiked. Ze waren bezig een klimroute uit te zetten. De haken monteren etc. Het is echt buiten de gebaande paden hier. Aangekomen bij hen op de berg lekker uitgerust en genoten van de stilte. Daarna voorzichtig terug naar beneden gelopen. Samen met Ling het eten gekookt. Dat zijn naar mijn mening de leuke dingen....echt een hele gave dag gehad. Na het eten nog wat baijiu gedronken pfff kreeg er kippenvel van 40% maar das de lichte variant. Normaal is het 55% haha. Nog even gewandeld en de hond uitgelaten. Ling en Rueben zijn de enige in het dorp met WIFI. En hebben net hun internetpagina opgezet. Ik zeg Genieten met een hoofdletter G.

1. Nancy sas:
    27 mei 2015
    Klinkt als een heerlijk relaxed dagje!